Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 07:53

Луківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Кардинальні зміни в суспільстві, розвиток науки і техніки, зростання інформатизації потребують змін в освітній галузі. Сьогодення вимагає від школярів не тільки певної суми знань, умінь і навичок, а, що важливіше, вміння самостійно здобувати й використовувати на практиці нові знання, вміння співпрацювати, спілкуватися, адаптуватися до нових обставин, знаходити шляхи вирішення життєвих проблем.
        Цих принципів дотримуються і вчителі Луківської ЗОШ І-ІІ ст.

Науково - методична проблема школи:

« Збереження наступності і послідовності між усіма ланками навчально – виховного процесу, як засіб реалізації особистісно – зорієнтованого навчання та впровадження інноваційних технологій »

В школі активно діють і тісно співпрацюють 4 методоб'єднання:

 

  •  методоб’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою: «Впровадження в навчально-виховний процес інноваційних методів з використанням ІКТ з метою реалізації творчого потенціалу учнів та вчителів»

Педагогічне кредо:

«Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості»

«Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер.

Початкова школа – своєрідна

перша нота шкільного життя.

Що може бути дорожче, ніж дитя,

якого любиш ти до забуття?

Але піднять його на власні ноги –

для цього треба все життя»

  1. Палаташ Тетяна Василівна – голова методичного об’єднання, вчитель початкових класів.

Педагогічне кредо:

«Щоб запалити в учнях іскорку знань, учителеві треба увібрати море світла, ні на хвилинку не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань, людської мудрості»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Застосування інноваційних методів та ефективних прийомів удосконалення навичок читання молодших школярів»

  1. Лях Ганна Петрівна – заступник директора з НВР, вчитель початкових класів.

Педагогічне кредо:

«Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому завжди потрібно рухатися вперед»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Екологічне виховання молодших школярів у процесі навчання»

  1. Ісак Тамара Дмитрівна – вчитель початкових класів.

Педагогічне кредо:

«Віддай дитині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів»

  1. Густій Інна Іванівна – вчитель початкових класів.

Педагогічне кредо:

«Будь терпеливим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Активізація навчально - пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних технологій на уроках математики»

  1. Сливка Мар’яна Вікторівна – вчитель початкових класів.

Педагогічне кредо:

«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Використання комп’ютера на уроках розвитку зв’язного мовлення у початкових класах»

  1. Горзов Лариса Вікторівна – вчитель початкових класів.

Педагогічне кредо:

«Підтримуйте в дітях бажання до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках інформатики»

  1. Лях Ярина Олександрівна – вчитель початкових класів.

Педагогічне кредо:

«Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу.»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток креативного мислення учнів початкових класів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій»

  1. Симканич Оксана Михайлівна – музичний керівник.

Педагогічне кредо:

«Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Любов виховується любов’ю, доброта – добротою, життя – життям»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток творчих здібностей на уроках музичного мистецтва засобами інноваційних технологій»

  1. Гецко Олександра Степанівна – вчитель німецької мови.

Педагогічне кредо:

«Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«робота над технікою читання на німецькій мові на початковому етапі навчання у школі»

  1. Дешко Ліліанна Андріївна – вчитель англійської мови.

Педагогічне кредо:

«справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдосконаленні»Сухомлинський

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Мотивація навчальної діяльності – шлях до підвищення рівня мовленнєвої компетентності учнів»

  1. Урста Наталія Іванівна – вихователь ГПД.

Педагогічне кредо:

«Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Формування морально – етичних якостей молодших школярів шляхом проведення інтелектуальних ігор»

  1. Скальник Тетяна Іванівна – вихователь ГПД.

Педагогічне кредо:

«Щоб дати іскорку світла учням, вчитель повинен увібрати в себе сонце»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Роль гри у формуванні морально – етичних норм поведінки»

  1. Дубанич Світлана Іванівна – вихователь ГПД.

Педагогічне кредо:

«Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається живлючий потік уявлень, понять про навколишній світ»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Морально – етичне виховання учнів молодшого шкільного віку у ГПД»

  • методобʼєднання вчителів природничо-математичного циклу, керівник  Лях Оксана Іванівна. «Впровадження ІКТ, спрямованих на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання учнів на уроках природничо-математичного циклу» 
  • методобʼєднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу працює над проблемою «Розвиток в учнів інтересу до суспільно-гуманітарних дисциплін через проблемно-пошукові методи та через впровадження інноваційних технологій»   

Члени методичного об’єднання

  1. Шпортень Надія Іванівна – голова методичного об’єднання, вчитель української мови та літератури

Педагогічне кредо:

«Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява. Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддавати. Візьми любов і неси її всьому світові»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток комунікативних і мовленнєвих навичок через упровадження інноваційних технологій»

  1. Хандра Ольга Юріївна – директор школи, вчитель історії та правознавства

Педагогічне кредо:

«Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток в учнів інтересу до суспільних дисциплін через проблемно – пошукові методи краєзнавчої роботи»

  1. Ботош Мар’яна Іванівна – вчитель української мови, української та світової літератури

Педагогічне кредо:

«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання»В. Сухомлинський

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток комунікативних і мовленнєвих навичок через упровадження інноваційних технологій»

  1. Лях Марія Андріївна – вчитель російської мови та світової літератури

Педагогічне кредо:

«Сприймати дитину такою, яка вона є. Розвивати в ній – краще»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Формування читацької культури, творчих здібностей, критичного мислення, навичок самостійного аналізу та пізнавальної дільності учнів»

  1. Попфалуші Сергій Іванович – вчитель історії

Педагогічне кредо:

«Засвітити у серці дитини вогник віри в добро. Навчити тримати все життя це тепло»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Використання інноваційних технологій у викладанні історії, спрямованих на стимулювання пізнавальної діяльності учнів»

  1. Половка Михайло Іванович – вчитель німецької мови

Педагогічне кредо:

«Ти лише до тих пір здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою»

(Діетеверг, німецький філософ)

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток монологічного та діалогічного мовлення учнів як один із засобів інтерактивного навчання»

  1. Пасуля Олена Іванівна – вчитель англійської мови

Педагогічне кредо:

«Усе починається з досвіду. Усе вирішує любов.»

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови як засіб формування комунікативних умінь і навичок»

  • методичне об’єднання класних керівників з питань «Розвиток духовності та доброчинності, пропаганда національних і загальнолюдських моральних цінностей зорієнтованих на особистість дитини, задоволення її потреб та інтересів»  - керівник Хандра Ольга Юріївна.

       Основною метою роботи є максимальний розвиток компетентності щодо самоосвіти, самовдосконалення й виховання учнів, відчуття постійної потреби до цього.

Головним завданням методоб'єднань є залучення учнів до вивчення та використання  новітніх комп'ютерних технологій, а також впровадження ІКТ на уроках.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz