Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 02.05.2024, 07:53 |
Луківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Методична роботаКардинальні зміни в суспільстві, розвиток науки і техніки, зростання інформатизації потребують змін в освітній галузі. Сьогодення вимагає від школярів не тільки певної суми знань, умінь і навичок, а, що важливіше, вміння самостійно здобувати й використовувати на практиці нові знання, вміння співпрацювати, спілкуватися, адаптуватися до нових обставин, знаходити шляхи вирішення життєвих проблем. Науково - методична проблема школи: « Збереження наступності і послідовності між усіма ланками навчально – виховного процесу, як засіб реалізації особистісно – зорієнтованого навчання та впровадження інноваційних технологій » В школі активно діють і тісно співпрацюють 4 методоб'єднання:
Педагогічне кредо: «Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості» «Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа – своєрідна перша нота шкільного життя. Що може бути дорожче, ніж дитя, якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги – для цього треба все життя»
Педагогічне кредо: «Щоб запалити в учнях іскорку знань, учителеві треба увібрати море світла, ні на хвилинку не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань, людської мудрості» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Застосування інноваційних методів та ефективних прийомів удосконалення навичок читання молодших школярів»
Педагогічне кредо: «Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому завжди потрібно рухатися вперед» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Екологічне виховання молодших школярів у процесі навчання»
Педагогічне кредо: «Віддай дитині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів»
Педагогічне кредо: «Будь терпеливим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Активізація навчально - пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних технологій на уроках математики»
Педагогічне кредо: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Використання комп’ютера на уроках розвитку зв’язного мовлення у початкових класах»
Педагогічне кредо: «Підтримуйте в дітях бажання до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках інформатики»
Педагогічне кредо: «Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу.» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток креативного мислення учнів початкових класів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій»
Педагогічне кредо: «Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Любов виховується любов’ю, доброта – добротою, життя – життям» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток творчих здібностей на уроках музичного мистецтва засобами інноваційних технологій»
Педагогічне кредо: «Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «робота над технікою читання на німецькій мові на початковому етапі навчання у школі»
Педагогічне кредо: «справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдосконаленні»Сухомлинський Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Мотивація навчальної діяльності – шлях до підвищення рівня мовленнєвої компетентності учнів»
Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Формування морально – етичних якостей молодших школярів шляхом проведення інтелектуальних ігор»
Педагогічне кредо: «Щоб дати іскорку світла учням, вчитель повинен увібрати в себе сонце» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Роль гри у формуванні морально – етичних норм поведінки»
Педагогічне кредо: «Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається живлючий потік уявлень, понять про навколишній світ» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Морально – етичне виховання учнів молодшого шкільного віку у ГПД»
Члени методичного об’єднання
Педагогічне кредо: «Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява. Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддавати. Візьми любов і неси її всьому світові» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток комунікативних і мовленнєвих навичок через упровадження інноваційних технологій»
Педагогічне кредо: «Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток в учнів інтересу до суспільних дисциплін через проблемно – пошукові методи краєзнавчої роботи»
Педагогічне кредо: «Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання»В. Сухомлинський Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток комунікативних і мовленнєвих навичок через упровадження інноваційних технологій»
Педагогічне кредо: «Сприймати дитину такою, яка вона є. Розвивати в ній – краще» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Формування читацької культури, творчих здібностей, критичного мислення, навичок самостійного аналізу та пізнавальної дільності учнів»
Педагогічне кредо: «Засвітити у серці дитини вогник віри в добро. Навчити тримати все життя це тепло» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Використання інноваційних технологій у викладанні історії, спрямованих на стимулювання пізнавальної діяльності учнів»
Педагогічне кредо: «Ти лише до тих пір здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою» (Діетеверг, німецький філософ) Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток монологічного та діалогічного мовлення учнів як один із засобів інтерактивного навчання»
Педагогічне кредо: «Усе починається з досвіду. Усе вирішує любов.» Науково – методична проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови як засіб формування комунікативних умінь і навичок»
Основною метою роботи є максимальний розвиток компетентності щодо самоосвіти, самовдосконалення й виховання учнів, відчуття постійної потреби до цього. Головним завданням методоб'єднань є залучення учнів до вивчення та використання новітніх комп'ютерних технологій, а також впровадження ІКТ на уроках. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |