Кардинальні зміни в суспільстві, розвиток науки і техніки, зростання інформатизації потребують змін в освітній галузі. Сьогодення вимагає від школярів не тільки певної суми знань, умінь і навичок, а, що важливіше, вміння самостійно здобувати й використовувати на практиці нові знання, вміння співпрацювати, спілкуватися, адаптуватися до нових обставин, знаходити шляхи вирішення життєвих проблем.
Цих принципів дотримуються і вчителі Луківської ЗОШ І-ІІ ст.
Науково - методична проблема школи:
« Збереження наступності і послідовності між усіма ланками навчально – виховного процесу, як засіб реалізації особистісно – зорієнтованого навчання та впровадження інноваційних технологій »
В школі активно діють і тісно співпрацюють 4 методоб'єднання:
- методоб’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою: «Впровадження в навчально-виховний процес інноваційних методів з використанням ІКТ з метою реалізації творчого потенціалу учнів та вчителів»
Педагогічне кредо:
«Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості»
«Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер.
Початкова школа – своєрідна
перша нота шкільного життя.
Що може бути дорожче, ніж дитя,
якого любиш ти до забуття?
Але піднять його на власні ноги –
для цього треба все життя»
- Палаташ Тетяна Василівна – голова методичного об’єднання, вчитель початкових класів.
Педагогічне кредо:
«Щоб запалити в учнях іскорку знань, учителеві треба увібрати море світла, ні на хвилинку не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань, людської мудрості»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Застосування інноваційних методів та ефективних прийомів удосконалення навичок читання молодших школярів»
- Лях Ганна Петрівна – заступник директора з НВР, вчитель початкових класів.
Педагогічне кредо:
«Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому завжди потрібно рухатися вперед»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Екологічне виховання молодших школярів у процесі навчання»
- Ісак Тамара Дмитрівна – вчитель початкових класів.
Педагогічне кредо:
«Віддай дитині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів»
- Густій Інна Іванівна – вчитель початкових класів.
Педагогічне кредо:
«Будь терпеливим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Активізація навчально - пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних технологій на уроках математики»
- Сливка Мар’яна Вікторівна – вчитель початкових класів.
Педагогічне кредо:
«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Використання комп’ютера на уроках розвитку зв’язного мовлення у початкових класах»
- Горзов Лариса Вікторівна – вчитель початкових класів.
Педагогічне кредо:
«Підтримуйте в дітях бажання до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках інформатики»
- Лях Ярина Олександрівна – вчитель початкових класів.
Педагогічне кредо:
«Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу.»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток креативного мислення учнів початкових класів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій»
- Симканич Оксана Михайлівна – музичний керівник.
Педагогічне кредо:
«Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Любов виховується любов’ю, доброта – добротою, життя – життям»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток творчих здібностей на уроках музичного мистецтва засобами інноваційних технологій»
- Гецко Олександра Степанівна – вчитель німецької мови.
Педагогічне кредо:
«Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«робота над технікою читання на німецькій мові на початковому етапі навчання у школі»
- Дешко Ліліанна Андріївна – вчитель англійської мови.
Педагогічне кредо:
«справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдосконаленні»Сухомлинський
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Мотивація навчальної діяльності – шлях до підвищення рівня мовленнєвої компетентності учнів»
- Урста Наталія Іванівна – вихователь ГПД.
Педагогічне кредо:
«Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Формування морально – етичних якостей молодших школярів шляхом проведення інтелектуальних ігор»
- Скальник Тетяна Іванівна – вихователь ГПД.
Педагогічне кредо:
«Щоб дати іскорку світла учням, вчитель повинен увібрати в себе сонце»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Роль гри у формуванні морально – етичних норм поведінки»
- Дубанич Світлана Іванівна – вихователь ГПД.
Педагогічне кредо:
«Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається живлючий потік уявлень, понять про навколишній світ»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Морально – етичне виховання учнів молодшого шкільного віку у ГПД»
- методобʼєднання вчителів природничо-математичного циклу, керівник Лях Оксана Іванівна. «Впровадження ІКТ, спрямованих на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання учнів на уроках природничо-математичного циклу»
- методобʼєднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу працює над проблемою «Розвиток в учнів інтересу до суспільно-гуманітарних дисциплін через проблемно-пошукові методи та через впровадження інноваційних технологій»
Члени методичного об’єднання
- Шпортень Надія Іванівна – голова методичного об’єднання, вчитель української мови та літератури
Педагогічне кредо:
«Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява. Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддавати. Візьми любов і неси її всьому світові»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток комунікативних і мовленнєвих навичок через упровадження інноваційних технологій»
- Хандра Ольга Юріївна – директор школи, вчитель історії та правознавства
Педагогічне кредо:
«Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток в учнів інтересу до суспільних дисциплін через проблемно – пошукові методи краєзнавчої роботи»
- Ботош Мар’яна Іванівна – вчитель української мови, української та світової літератури
Педагогічне кредо:
«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання»В. Сухомлинський
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток комунікативних і мовленнєвих навичок через упровадження інноваційних технологій»
- Лях Марія Андріївна – вчитель російської мови та світової літератури
Педагогічне кредо:
«Сприймати дитину такою, яка вона є. Розвивати в ній – краще»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Формування читацької культури, творчих здібностей, критичного мислення, навичок самостійного аналізу та пізнавальної дільності учнів»
- Попфалуші Сергій Іванович – вчитель історії
Педагогічне кредо:
«Засвітити у серці дитини вогник віри в добро. Навчити тримати все життя це тепло»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Використання інноваційних технологій у викладанні історії, спрямованих на стимулювання пізнавальної діяльності учнів»
- Половка Михайло Іванович – вчитель німецької мови
Педагогічне кредо:
«Ти лише до тих пір здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою»
(Діетеверг, німецький філософ)
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток монологічного та діалогічного мовлення учнів як один із засобів інтерактивного навчання»
- Пасуля Олена Іванівна – вчитель англійської мови
Педагогічне кредо:
«Усе починається з досвіду. Усе вирішує любов.»
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Розвиток мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови як засіб формування комунікативних умінь і навичок»
- методичне об’єднання класних керівників з питань «Розвиток духовності та доброчинності, пропаганда національних і загальнолюдських моральних цінностей зорієнтованих на особистість дитини, задоволення її потреб та інтересів» - керівник Хандра Ольга Юріївна.
Основною метою роботи є максимальний розвиток компетентності щодо самоосвіти, самовдосконалення й виховання учнів, відчуття постійної потреби до цього.
Головним завданням методоб'єднань є залучення учнів до вивчення та використання новітніх комп'ютерних технологій, а також впровадження ІКТ на уроках.